Skip to content

Ons proces

Ieder project heeft zijn eigen stroming. Onze aanpak er op gericht dat we deze flow zo vloeiend mogelijk kunnen volgen.

Met jouw visie als bron en het proces als onze gids leidt deze koers naar die ene stip op de horizon.

Kennismaking.

Het proces begint met een eerste kennismaking. Hier bespreken we jouw visie en laten we de eerste creatieve ideeën al stromen.

Offerte en planning.

Hier wordt de planning duidelijk. Het doel is bepaald en de koers is gezet! Hierna kan er gestart worden met het vooronderzoek en de eerste versies.

Design en feedback.

De flow zit er goed in! De eerste versies zijn ontworpen en je passie komt al echt tot leven! Samen gaan we het hebben over de mogelijke designs en welke volgen jou uitgewerkt kan gaan worden.

Afronding.

De stroming heeft ons gebracht naar de kust. Het design is afgerond, de huisstijl is uitgewerkt en de mock-ups zijn ontworpen. Jouw visie is tot leven gekomen! Maar dit is natuurlijk niet het einde van jouw flow. Hier begint het pas!

Kennismaking.

Het proces begint met een eerste kennismaking. Hier bespreken we jouw visie en laten we de eerste creatieve ideeën al stromen.

Offerte en planning.

Hier wordt de planning duidelijk. Het doel is bepaald en de koers is gezet! Hierna kan er gestart worden het vooronderzoek en de eerste versies.

Design en feedback.

De flow zit er goed. De eerste versies zijn ontworpen en je passie komt al echt tot leven! Samen gaan we het hebben over de designs en welke uitgewerkt kan gaan worden.

Afronding.

De stroming heeft ons gebracht naar de kust. Het design is afgerond, de huisstijl is uitgewerkt en de mock-ups zijn ontworpen. Jouw visie is tot leven gekomen! Maar dit is natuurlijk niet het einde van ons proces.

Kennismaking.

Het proces begint met een eerste kennismaking. Hier bespreken we jouw visie en laten we de eerste creatieve ideeën al stromen.

Offerte en planning.

Hier wordt de planning duidelijk. Het doel is bepaald en de koers is gezet! Hierna kan er gestart worden het vooronderzoek en de eerste versies.

Design en feedback.

De flow zit er goed. De eerste versies zijn ontworpen en je passie komt al echt tot leven! Samen gaan we het hebben over de designs en welke uitgewerkt kan gaan worden.

Afronding.

De stroming heeft ons gebracht naar de kust. Het design is afgerond, de huisstijl is uitgewerkt en de mock-ups zijn ontworpen. Jouw visie is tot leven gekomen! Maar dit is natuurlijk niet het einde van ons proces.

Kennismaking

Het proces begint met een eerste kennismaking. Hier bespreken we jouw visie en laten we de eerste creatieve ideeën al stromen.

Offerte en planning

Hier wordt de planning duidelijk. Het doel is bepaald en de koers is gezet! Hierna kan er gestart worden het vooronderzoek en de eerste versies.

Design en feedback

De flow zit er goed. De eerste versies zijn ontworpen en je passie komt al echt tot leven! Samen gaan we het hebben over de designs en welke uitgewerkt kan gaan worden.

Afronding

De stroming heeft ons gebracht naar de kust. Het design is afgerond, de huisstijl is uitgewerkt en de mock-ups zijn ontworpen. Jouw visie is tot leven gekomen! Maar dit is natuurlijk niet het einde van ons proces.

Laat jouw stroming hier beginnen

Wij laten ons leiden door jouw passie!

Bekijk ons werk

The Alchemist

Logo ontwerp
Verpakking design
‘Alchemist Hoptails’ is een project in samenwerking met het Tilburgse bedrijf Beerded. Dit bedrijf staat bekend om het samenstellen van Hoptails, een cocktail met een bier-element. Tijdens dit project heb ik gewerkt aan het ontwerpen van een verpakking voor hun nieuw te lanceren Hoptail DIY pakket. Hier heb ik de gehele vormgeving van het concept mogen creëren. Een groot deel van de vormgeving bestaat uit een illustratie waarin te zien hoe ‘The Alchemist’ zijn hoptail aan het bereiden is. Daarnaast heb ik het logo, de huisstijl én de verdere layout ontworpen.

Stijl

Logo ontwerp
Mock-ups design

Voor het Interieur-advies bedrijf Stijl heb ik een nieuw logo en een bijbehorende huisstijl gecreëerd.

Om de klant een beeld te geven van de mogelijkheden voor dit logo heb ik ook een aantal mock-ups aangeleverd.

Het nieuwe logo geeft Stijl een moderne en professionele uitstraling met een vleugje huiselijkheid.

Ready, Set, Vintage

Logo ontwerp
Mock-ups
Voor tweedehands kleding verkoper Ready, Set, Vintage (RSV) heb ik een logo en bijpassende designmap ontworpen. Hier heb ik het logo op een aantal posters geplaatst om het in de bijpassende omgeving te zetten. Ook heb ik een mock-up ontworpen om het logo te laten zien op een mogelijk merchandiselijn. Met dit nieuwe logo krijgt RSV een professionele uitstraling sterk geïnspireerd door de jaren 80/90 en de Synthwave cultuur.

De Keijzer

Logo ontwerp
Mock-ups

Maak kennis met het nieuwe logo van ‘De Keijzer’. Dit logo is gebaseerd op een persoonlijk embleem van de eigenaar, wat het hart van het bedrijf vormt. Als organisatie die zich richt op natuurinclusieve fruitteelt, legt het icoon de duurzaamheid vast in de identiteit van De Keijzer. De strakke lijnen geven het een veelzijdige uitstraling, geschikt voor diverse toepassingen. Dit logo gaat verder dan de organisatie, het is een symbool van de link met natuur en de persoonlijke reis van ‘De Keijzer’.